Електроніка 2019
Продажу OLED TV до 2019 року вийдуть на новий рівень
У зв’язку зі спадом виробництва на світовому ринку телевізорів розробникам довелося вносити зміни в цілий ряд систем. Всі видозміни були пов’язані з метою отримання ще більшого прибутку, а також залучення нових клієнтів. При цьому вони мають на увазі зниження витрат на виробництво і збільшення терміну служби продукції. Багато компаній заради місця під сонцем серед світових лідерів стали переходити на сучасні OLED – і QLED телевізори. І вже в 2016 році вони займали 5% від частки продажу на світовому ринку з виручкою в 20% від продажів.
У 2017 році експерти прогнозують підвищення до 70% простих конструкцій і 30% з роздільною здатністю 4К. Багато фахівці в один голос стверджують, що темп їх зростання не знизиться, а продажі OLED TV до 2019 року вийдуть на новий рівень. Частка на ринку цих телевізорів в 2019 році становитиме не менше 60%, а в 2021 році вони будуть самими популярними моделями серед усіх новинок, представлених на ринках.
Особливості OLED-телебачення
OLED – це один з новітніх і нестандартних видів екранів телевізорів, представлених виробниками компаній, дисплеї нового покоління вражають своєю чіткістю і яскравістю екрана, що дозволяє висувати їх як самий унікальний товар. Перші телевізори такого типу вивели в світ у 2013 р. Вже тоді їх хотів купити кожен бажаючий, але з-за надвисокої ціни вони залишалися в тіні. Поступово OLED все ж став завойовувати ринок і створювати свою унікальну серію, яка є предметом бажання багатьох покупців. Перший прототип був сформований в Південній Кореї і поширився майже на всі ринки збуту. Кращі професіонали своєї справи цілих п’ять років працювали над випуском цієї лінії. І тільки після цього її змогли запустити її в роботу.
Незважаючи на появу нового типу екрану, на жаль, SONY і PANASONIC відмовилися від співпраці з цією лінійкою дисплеїв. Однак компанія LG погодилася на плідну роботу з нею, а вже в 2015 р. запустила свою версію OLED-телевізора.
Незабаром успішне співробітництво принесло великі плоди у вигляді хороших і захоплених відгуків клієнтів. Це все вплинуло на погляди про OLED корпорації PANASONIC. З 2017 року вона знову відновила роботу з цією серією.
OLED (organic light-emitting diode) – це модель, основою якої у функціонуванні матриці є органічний світлодіод. Тобто світиться сам світлодіод(піксель). Відзначимо, що в моделях з РК-екранами пікселі самі по собі не світилися – їх підсвічувати спеціальна лампа.
Технологічний процес по виготовленню ОЛЕД-ТВ:
Звідси можна зробити висновок, моделям ОЛЕД не потрібна підсвічування на відміну від інших телевізорів, так як вони самі по собі випромінюють світло.
В даний час відомо тільки два види прототипу OLED-TV:
Головними перевагами таких телевізорів є їх фізичні габарити (тонкість панелі і легкість структури), якісне зображення (колірна палітра зберігає колір з будь-якої точки огляду), а також вони більш екологічні порівняно з іншими видами телеобладнання.
Мінусом в придбанні ОЛЕД-телевізора є те, що він може не в кращу сторону відбитися на бюджеті покупця. На щастя, з 2017 року серед даної лінійки спостерігається невеликий спад цін(поки несуттєвий). Поки можна тільки сподіватися, що телевізори 2019 року стануть дешевше.
На самому початку своєї дороги як виробника у виробництві було дуже багато браку, з-за якого ціна і росла. Але зі зменшенням дефектів їх вартість пішла на спад. Ще однією проблемою при старті серії OLED з’явився матеріал по виготовленню синього кольору, який швидко приходив в непридатність, внаслідок чого кольору екрана ставали спотвореними, а термін експлуатації значно скорочувався. Завдяки роботі вчених ці недоліки були практично повністю усунені.
У результаті світовий ринок прийняв нові покоління дисплеїв, а один з експертів спрогнозував велике майбутнє цій лінійці.
Асортимент
Незважаючи на дорожнечу, ОЛЕД-технологія має у своєму наявності декілька бюджетних варіантів: