Чому повинна з’явитися станція Некрасівка на карті Москви? Згідно з існуючою схемою столичного метрополітену новий зупиночний пункт Некрасівка стане кінцевою станцією Кожуховской гілки. Виходи з неї будуть розташовані на перетині:
- вулиць Покровської та Різдвяної;
- проспекту Захисників Москви і вулиці Покровській.
Необхідність появи нового зупинного пункту викликана бурхливим розвитком нового столичного мікрорайону, Люберецких полів, що входить в однойменний зі станцією метро район столиці ЮВАО. Раніше ці землі належали до Московської області. Після введення в експлуатацію станції Некрасовки, відкриття якої переноситься на 2019 рік, люди, що проживають в застраиваемом мікрорайоні, зможуть скоротити час у дорозі до центральних районів столиці на 25-30 хвилин. Це поліпшення транспортної доступності торкнеться близько 50-60 тисяч москвичів (в перспективі 100 тисяч людей). Поява зупинки знизить навантаження на наземні автомобільні артерії, які із-за складних транспортних розв’язок вже надмірно завантажені. Сівши на поїзд метро місцеві жителі зможуть дістатися до протилежної частини мегаполісу на годину-півтора.
Завдяки появі нової станції метрополітену тут отримає додатковий розвиток торгова, розважальна і соціальна інфраструктура (ТРЦ, магазини, автозаправки, кафе), з’являться парковки для особистого автотранспорту, велосипедів, дитячі ігрові й фізкультурні майданчики і т. д.
Коли має запрацювати станція Некрасівка
Спочатку пуск об’єкта планувався на 2017 рік, до початку Чемпіонату світу з футболу, але світова економічна криза внесла свої корективи. В якості діючої станції Некрасівка з’явиться лише в 2019 році на карті Москви. Із-за недостатності коштів, пріоритети розвитку транспортної схеми столиці були зміщені в бік більш значущих і важливих для неї будівництв.
Ще двома непрямими причинами зсуву пуску станції можна назвати загальний спад попиту на нерухомість і трохи запізнілий початок робіт на майданчику. Реально тут вони були розпочаті в кінці 2012 року.
З початку реалізації проекту і по 2017 рік тут зроблено наступне:
Технічний опис
Тип споруди колонний з невеликим заглиблення (22 метри) відносно поверхні землі. До станції підходить не два перегінні тунелі, а один діаметром 10 метрів. Дана технологія будівництва запозичена у іспанських метробудівників, вона дозволила значно зекономити кошти на спорудження нових ділянок Кожуховской лінії метрополітену. Для розвороту електропоїздів за станцією передбачені шестистрелочные тупики. Планова пропускна здатність станції – 190 тисяч чоловік на добу (проектом передбачена можливість її збільшення до 210 тисяч чоловік в рік).
Ширина платформи острівного типу становить 10,7 метрів. Підземні вестибюлі, виходи з них ведуть у підземні переходи. З вестибюлю №1 на платформу можна потрапити по сходовому сходу (висота підйому 3,6 метра), з вестибюлю №2 по ескалатору (висота підйому 6,7 м). Для маломобільних груп населення передбачені пандуси та ліфти. Підлогове покриття платформи виготовлено з натурального граніту, колони з конгломерату, стеля являє собою підвісну металеву конструкцію. Переважаючі тони в колірній схемі інтер’єру фіолетовий, світло-сірий і чорний, передбачено яскраве життєрадісне освітлення.
Велику увагу приділено безпеці пасажирів. Для запобігання падінь людей з платформи на колію на платформі монтуються розсувні двері (PSD) з стійкого до механічним впливам прозорого скла. На станції Некрасівка їх відкриття буде здійснюватися одночасно з дверима електропоїзди. Очікування поїзда буде переноситися на пущеної в експлуатацію станції 2019 році легко завдяки комфортній обстановці, забезпеченої наявністю тут комфортабельних лавок, туалетів, підзарядок для мобільних пристроїв. Тут передбачені сучасні системи безпеки і відеоспостереження, буде опорний пункт поліції, каси, комутатори для зв’язку.
Для інформування пасажирів передбачені спеціальні пристрої, суміщені з лавками, будуть вказівники на прозорих щитах (як на інших станціях столичного метрополітену), на колійної стіни розмістять підсвічені схему маршруту Кожуховской лінії та розклад руху поїздів. У верхній частині PSD дверей (над розсувними елементами) також передбачені інформаційні світлові панелі.
Дивіться відео про оздобленні станції Некрасівка люстрами: