Авто 2019
Міжнародна виставка транспорту комерційного призначення «Comtrans 2017» не обійшлася без представництва новинки від КамАЗа. Саме тут був представлений новий тягач з кабіною К5 преміального рівня Камаз-54901. Компанія “КамАЗ” почне збірку нового вантажівки в 2019 році, хоча досвідчені зразки моделі з’являться значно раніше. Судячи з усього, машина буде мати успіх у споживачів — це заявка на вихід за межі ринку СНД.
Преміальна якість оновленого Камаз-54901
Директор з розвитку компанії КамАЗ Ірек Гумеров детально описав переваги нової моделі. Якщо коротко — це кардинально інший вигляд, починаючи від кабіни і закінчуючи двигуном. Рівень комфорту і безпеки став вище — кабіна більшого об’єму, більш досконала рама і додаткові складові частини, у тому числі і нова електроніка.
Крім цього Камаз-54901 буде оснащений автоматичною коробкою передач ZF Traxon і шестициліндровим мотором P6. Новий тягач буде мати збільшені паливні баки, 1 або 2 на вибір. При одному баку припустимо запас палива в 700 літрів, 2 поміститься 1200 л.
Одночасно з цим, компанії вдалося досягти підвищення економічності. Камаз-54901 буде витрачати на 10% менше палива. Також збільшилася відстань між ТО — зараз це 150 тисяч км. При цьому новий Камаз буде мати ресурс на 1,2 мільйона кілометрів. Ще в цій моделі є інтелектуальні елементи, такі як бортова інформаційна і телематичних системи.
Початок тестового і серійного виробництва
Перша дослідно-промислова партія оновлених вантажівок з’явиться дуже скоро. Новинку почнуть збирати в 2018 році. Саме такою інформацією поділився з журналістами Сергій Когогін. очолює КамАЗ. Де з’явиться дослідна партія новинки не уточнюється, хоча місце серійної зборки вже відомо.
Каркас нового тягача буде збиратися на заводі в Набережних Челнах, після завершення будівництва останнього. При це, як розповів Когогін, стратегія компанії по переходу в преміум-сегмент не може бути легкою. Процедура буде важкою, навіть кілька болючою, але без цього неможливо намагатися потрапити в еліту автовиробників.
Повноцінне серійне виробництво моделі 54901 почнеться в 2019 році. Обсяги виробництва і дата початку запуску серії невідомі, хоча загальна стратегія вже є. На думку керівництва компанії остаточний перехід на масштабну серійну збірку буде організований у 2022 році. Активність випуску буде залежати від обсягів продажів новинки, при цьому існують ще й моделі минулих років.
Плани за обсягом виробництва і продажів
Когогін обмовився на рахунок вартості нової моделі Камаза. Вона буде нижче, ніж ціна на Мерседес, але різниця не стане особливо великий. Це говорить про те, що тягач стане ще дорожче при покупці, але як обіцяють виробники — він стане економічніше в обслуговуванні, що компенсує попередні витрати.
Когогін розповів про наміри компанії:
«За межами Росії ми будемо шукати партнерів для його продажу по всій території земної кулі. Наші наміри — насамперед вийти на ринки країн СНД. Ми розраховуємо прийти з ним до Європи теж».
При цьому попередні моделі Камаза ніхто поки не збирається знімати з виробництва. Більш того, на 2017 рік був навіть збільшено план продажів. Спочатку планувалося реалізувати 36 тисяч Камазів, але пізніше план підняли до 39. Які будуть масштаби збирання та продажів нової моделі — поки невідомо. Є лише дані про потужності споруджуваного заводу в Челнах — 55 тисяч одиниць в рік. Цих потужностей має вистачити і самому КамАЗу, і його партнера Daimler.