Ніякої електрики. Тільки ураганна потужність нового мотора. Тільки швидкість і рев турбін. Цей позашляховик не розроблявся з метою здивувати публіку своєю зовнішністю. Йому це ні до чого.
Це був дуже цікавий експеримент з приводу того, який можна вичавити максимум з машини цього класу. Можна говорити про його вдалому завершенні? Про вдалому – точно, а от про завершення – навряд чи…
Коли тільки анонсували передує цій рестайлінгу концепт, галасу здійнялося в середовищі автокритиков чимало. Chrysler нарікали і на втрату відомих фірмових рис, і на те, що машина виглядає відверто тьмяно і надто военизировано, що зараз зовсім не на піку популярності.
Конструктори вирішили не звертати уваги на весь негатив і спробувати все-таки здійснити свою мрію – представити флагман своєї модельної лінійки в найпотужнішому його виконанні.
На реалізацію ідеї пішли довгі роки. Але, в 2019 році американці обіцяють, що нам обов’язково вдасться покататися на оновленому Jeep Cherokee. Встигла застаріти до цього часу концепція – у цьому треба докладно розбиратися, чим ми зараз і займемося.
Зміст:
- Дизайн нового позашляховика
- Зміни в оснащенні і салоні
- Технічні характеристики Jeep Cherokee 2019 року
- Jeep Cherokee 2019: фото
- Відео огляд, тест-драйв
Дизайн нового позашляховика
До виконання доступні декілька комплектацій, а також варіант з двостулковим люком на даху.
А все почалося з повного переосмислення конструкції, що виразилося в збільшенні дорожнього просвіту, правда, всього на 2,5 см, але, тим не менше, і глобального «схуднення» на 90кг за рахунок використання легших матеріалів, в тому числі і композитів на задній двері. А також повної переробки корми, особливо передньої частини.
Адже відбулася уніфікація з побратимами по конвеєру – Grand Cherokee і Compass (саме нею і публіка обурювалася).
Хоча, з іншого боку, нічого кримінального тут бути не може – банальні міркування практичності продиктували виробнику цей крок, так як, по всій видимості, Cherokee тепер судилося уособлювати саме «заряджене» напрямок з усіх позашляхових творчості бренду.
По дизайну екстер’єру значно знизився і звузився перед, а також зменшилася радіаторна решітка, тепер нагадуючи джипи військового зразка. Що логічно, адже треба було якось приводити аеродинаміку у відповідність із виросли на голову технічними характеристиками.
Фари, що передні, задні, повністю змінили дизайн на більш сучасний і симпатичний, причому LED тепер будуть ставити на всі комплектації, без винятків.
Форма противотуманок стала більш спокійною, а номерний знак тепер буде розміщуватися на задній двері з характерною виштамповкою. Уваги заслуговують і стильні трапецієвидні насадки на вихлопні труби, знову ж таки натякають на спортивний характер оновленого авто 2019 року.
Забарвлень кузова стало набагато більше: на вибір – Глибокий синій, Пронизливо сірий, червоний Оксамитовий, Червоний феєрверк, Оливковий, Морської хвилі, Світло-коричневий, Кришталевий граніт, Сріблястий, Чорний діамант, Перлинно-білий і просто Білий.
до змісту ?
Зміни в оснащенні і салоні
Всередині еволюція не так помітна, адже все найцікавіше нас буде чекати саме під капотом. В цілому ж варто відзначити невеликий редизайн приладової панелі і нову вентиляцію, завдяки чому для установки екранів і телефону стало набагато більше місця.
До речі, про екранах. Тепер це будуть сучасні 8,4 або семидюймовий сенсорники з повним пакетом розважального і мультимедійного навігаційного ПО. В наявності є порти для підключення як «яблук», так і «робота», так і задні пасажири тепер зможуть користуватися зручною USB-підзарядкою з консолі.
В іншому трохи змінилася область селектора АКПП і збільшився об’єм багажника, але, як і в дорестайлінгової версії, пропонується все те ж різноманітність відтінків що шкіри, що тканини, двоколірна організація всіх семи крісел і, звичайно ж, повний «фарш» по оснащенню, причому навіть для початкової комплектації. А саме:
- бортовий комп’ютер;
- ABS;
- круїз-контроль;
- клімат-контроль;
- центральний замок на ДУ;
- електропривод і підігрів дзеркал;
- сім подушок безпеки;
- відмінний професійний звук.
Що ж, виглядає все цілком пристойно, як для свого класу і цінового діапазону, навіть з професійної точки зору.
до змісту ?
Технічні характеристики Jeep Cherokee 2019 року
Старий 2,4-літровий мотор спочив безповоротно, і його місце тепер займе гордість конструкторів Jeep Cherokee – Pentastar V6 на 3,2 л. Або ж двухлитровое турбо з прямим впорскуванням на 270л.з., дав приріст на цілих 90л.с. в порівнянні з попередником.
«Пенту» будуть ставити виключно на Trailhawk-версію, для інших же він буде опціональним.
Оновлення торкнулося і задній диференціал, до речі, теж вложившийся в скарбничку зниження загальної маси. І, нарешті, варто відзначити девятискоростную АКПП, під яку було повністю переписано З, традиційний передній привід з підключаємим повним і оновлену пневматичну підвіску.
Весь комплекс ремонтів, в тому числі і система Start-Stop, дозволив знизити споживання палива на цілих 10%, що для вічно проблемного в цьому плані Cherokee вже досягнення.
Очікується, що став більш агресивним і зовні, і внутрішньо, джип надійде на ринок в трьох комплектаціях: топової Treilhawk, Overland і Latitude. Ціни ж на них орієнтовно будуть стартувати на території Штатів з 25 тисяч доларів за саму початкову версію і з 40 тисяч за заряджені.
до змісту ?
Jeep Cherokee 2019: фото
до змісту ?
Відео огляд, тест-драйв
Стаття написана спеціально для сайту “2019 рік Свині