SsangYong Kyron 2018 року вся інформація і фото

SsangYong Kyron – п’ятидверний кросовер-універсал з заднім приводом і підключається переднім мостом. Дизайн кузова Санг Йонг Кайрон, створений групою конструкторів під керівництвом Кена Грінлі, наводить на думку, що екстер’єр та інтер’єр спочатку розроблялися для різних автомобілів, настільки не схожі їх основні рішення. Зовні SsangYong Kyron виглядає так само незвично і дивно, як і його назва. Вигляд ззаду – потужний пасажирський салон спирається на підставку з широко розставлених світлових блоків. Та й самі ліхтарі мають досить незвичайний вигляд.

SsangYong Kyron 2018 року вся інформація і фото

У профіль – спортивні лінії, зведені на немає коротковатым і кирпатим носом. Кут нахилу лобового скла свідчить про хорошою аеродинамікою кузова СсангЙонг Кайрон, але звужуються до корми нижні обрізи бічних стекол створюють враження зайвої ваги корми. В анфас впадає в очі дещо дивне змішання стилістичних прийомів. Хижий оскал хромованої решітки СсанЕнг Кайрон, у поєднанні з виступаючою вперед накладкою над бампером і дуже вузькими, по-азійськи розкосими блок-фарами, а також повна відсутність видимого металу над лобовим склом, викликають асоціацію з особою доісторичної людини – той же низький лоб, важка передня щелепа.

SsangYong Kyron 2018 року вся інформація і фото

  • SsangYong Rexton 2018 року вся інформація і фото
  • SsangYong Tivoli 2018 року вся інформація і фото
  • SsangYong Actyon 2018 року вся інформація і фото

Салон SsangYong Kyron 2018 року

Дуже високо сидіти на водійському кріслі. І кожен, хто їздив на великому позашляховику, знає, яке на смак це почуття фізичної переваги над суетящимися під ногами легковиками. Великому? На вигляд-то SsangYong Kyron не надто великий, але дизайн оманливий. Він приховує справжні розміри рамного позашляховика — довжина під п’ять метрів і ширина метр дев’яносто. Це легко відчути в просторому салоні, коли з висоти драконячого польоту дивишся на даху кредитних седанів і радієш, що не довелося залазити в борги для покупки цього красеня.

Читайте також:
Русский медвежонок – олімпіада 2018-2019 року:докладно про конкурс

SsangYong Kyron 2018 року вся інформація і фото

Салон залишає дуже теплі спогади. Збірка на Камазі, звичайно, дає про себе знати, але якщо пощастило придбати SsangYong Kyron з Кореї або Владивостока (тут просто скручують раму з готовим кузовом і вставляють двигун), то якість збірки і підгонки салонних панелей буде бездоганним. Так, на путівці що може постукувати з 650-літрового багажника, але це, швидше за все, пластикові кришки інструментального відсіку. Більше нічого спокій порушувати не буде. Тиша в салоні не ідеальна, але якщо не звертати уваги на похрюкивания мерсовского дизеля, рівень трансмісійного та аеродинамічного шуму на прийнятному рівні.

SsangYong Kyron 2018 року вся інформація і фото

Двигун SsangYong Kyron 2018 року

Під капотом SsangYong New Kyron – дволітровий турбо-дизель з безпосереднім уприскуванням, що віддає потужність 141 л. с. при чотирьох тисячах обертів, або бензиновий чотирициліндровий двигун об’ємом 2,3 літра з потужністю 150 л. с., побудований за чотирьохклапанної схемі з розподіленим уприскуванням. Обидва двигуни можуть оснащуватися механічною п’ятиступінчастою коробкою передач або шестиступінчастим автоматом. Як же все це диво корейської науково-технічної думки веде себе на ходу? Невеликий тест-драйв нового SsangYong Kyron з бензиновим двигуном і ручний КПП залишив досить приємне враження, хоч машина і не позбавлена деяких недоліків.

SsangYong Kyron 2018 року вся інформація і фото

Поїздка починається в місті, і відразу стає зрозуміло – якщо ця машина, призначена для мегаполісів, то не для наших. На швидкості до 60 км/годину кожна вибоїна на асфальті відчувається підкиданням пасажирів на задньому сидінні і несильним, але відчутним поштовхом у п’яту точку водія. У всьому для їзди в умовах міста машина непогана – досить приемистая для хорошого старту на світлофорі, з відмінною м’якою характеристикою гальмування і прекрасною маневреністю. Здивувало те, що з включеним режимом 4х4 Санг Йонг Кайрон управляється так само легко, як і при їзді на задньому приводі. Ось чого не вистачає на Кайроне, так це парктроника – високий нижній край заднього скла закриває огляд так, що ніякі дзеркала не допомагають. На заміському шосе СсангЙонг Кайрон теж веде себе пристойно – впевнено, без крену долає повороти на великих швидкостях дрібні вибоїни перестають відчуватися.

Читайте також:
Мультфільм Бос-молокосос 2 (2021): дата виходу в РФ, сюжет, актори

SsangYong Kyron 2018 року вся інформація і фото

Інтер’єр SsangYong Kyron 2018 року

Ергономіка робочого місця водія вище всяких похвал. Навіть Мерседес іноді викликає деяке роздратування своєрідним розташуванням кнопок і ручок. Тут же все на місці хоч і оформлений салон досить оригінально — основні кнопки праворуч і ліворуч від водія групуються в оригінальні кола, але як би дивно це виглядало, ергономіка абсолютно не вимагає звикання. Трохи дисонує з дорогою обробкою простакувата приладова панель, але це, мабуть, єдиний прокол у досить вдалому інтер’єрі. В управлінні автомобіль — стабільний настільки, наскільки може бути стабільним рамний позашляховик. На поважність розраховувати не доводиться, але підвіска досить енергоємна, а ходи у неї великі, тому дрібні нерівності дадуть про себе знати, а на поганій дорозі машина забезпечить нормальний комфорт. На віражі позашляховик поводиться передбачувано, а на слизькій дорозі, навіть без допоміжних систем, він ніколи не злякає невиправданим зносом, якщо не перевищувати розумну швидкість. Все-таки центр тяжіння знаходиться досить високо. Всі три коробки передач не викликають яких-небудь нарікань, тим не менш, деякі відгуки власників Кайрона говорять про не дуже логічному підборі передавальних відносин в МКПП, але тут, швидше, справа досвіду. Що на механіці, що на автоматі, витрата палива для двигуна на бензині буде в межах 10 літрів на сотню, дизель на літр економічніше.

SsangYong Kyron 2018 року вся інформація і фото

Технічні характеристики SsangYong Kyron 2018 року

Досягти декларованої фірмою максимальної швидкості 167 км/год вдалося без особливих зусиль. Правда, десь після 150 машину стало злегка зносити, довелося вчепитися в кермо намертво. Трохи заважає шум десь в районі дзеркал заднього виду і якийсь дивний легкий свист під днищем. Походження свисту, швидше за все, висока посадка авто з невеликою осіданням тому. Зате на бездоріжжі Ssang Yong Kyron New веде себе бездоганно. Повільно, але впевнено він втягнув себе на крутий схил піщаного пагорба, а коли почався спуск до підліску, я випробував фішку цієї моделі – функцію «спуск з пагорба». Не знаю, як би поводила себе ця ж машина без подібної новинки, але мені здалося, що в кількох місцях зісковзування було не уникнути. Кайрон ж спускався плавно, без найменшого бажання сповзати разом з піском під колесами. Далі – раскисший після дощу цей жирний чорнозем. Широка низькопрофільна гума (255/60), в яку взуті восемнадцатидюймовые диски, дає прекрасне зчеплення з грунтом. В режимі трансмісії 4х4 автомобіль долає залишився до шосе відрізок шляху, і ось – знову асфальт.

Читайте також:
Як правильно зустрічати Новий 2021 рік Білого Металевого Бика

SsangYong Kyron 2018 року вся інформація і фото

Поділитися з друзями
Рейтинг
( Поки що оцінок немає )
Новий рік 2020-2021
Залишити відповідь