На початку двадцять першого століття неуважність чоловіка до свого зовнішнього вигляду – це вже не ознака маскулінності, а поганий тон! Гігієнічний манікюр, уходовая косметика і гардероб, доповнений кількома парами якісного взуття та аксесуарів – це не “жіночі штучки, гідні справжнього мужика”, а процедури і речі, які працюють на престиж і роблять представників сильної статі по-справжньому привабливими в очах жінок.
Само собою, жоден поважаючий себе чоловік не стане роками занашивать одну пару джинсів і дві сорочки! А справжні знавці, готові вкладати гроші в свій зовнішній вигляд, і зовсім не гидують журналами і кожен рік знайомляться з показами іменитих кутюр’є. Зрештою, не тільки в жіночій моді все змінюється з сезону в сезон! Та якщо вас так само як і нас цікавлять новини зі світових подіумів, саме час вивчити ТОП-10 трендів зими та осені 2020 року. Отже, що буде в моді, а від чого чоловікам краще відмовитися?
Тренд №1: Велюровий шик
Oliver Spencer, Ralph Lauren, Cerruti 1881
Оксамитові фактури очолюють список трендів вже не перший рік. Схоже, у 2020 році на цьому терені нічого не зміняться: велюр, оксамит, вельвет, плюш і будь-які інші текстуровані матеріали є ідеальним вибором, якщо ви хочете виглядати навіть не на сто, а на всі двісті! Зрозуміло, основний упор робиться на шикарні оксамитові блейзери з брюками класичного крою з простого матеріалу – таку фішку використовували в своїх показах Brioni і Etro. Не меншим попитом користуються велюрові костюми від Todd Snyder, Ralph Lauren, Dolce & Gabbana, Balmain, Cerruti та інших мастодонтів чоловічої моди.
Officine Generale, Dolce & Gabbana, Todd Snyder
Не менш активно оксамит в своїх колекціях використовують дизайнери Dunhill, Engineered Garments і Officine Generale, причому допустимі кольори костюмів варіюються від звичних чорного, темно-сірого, коричневого і пісочного до викликають оливкових, бірюзових, карамельних, порошно-рожевих і фіолетових тонів. До речі, найяскравіші оксамитові вбрання можна відшукати саме у прихильників італійської класики – модного будинку Dolce & Gabbana! Ну а якщо костюми суворого крою не для вас, придивіться до оксамитовим бомберам від Dior Men, або полуспортивным велюровим вбрання від Emporio Armani.
Тренд №2: Картатий принт
Etro, Dolce & Gabbana, Todd Snyder
Поки одні чоловіки обирають костюми в убористую дрібну смужку, а інші – в разухабистый “турецький огірок”, світове модне співтовариство вже зробило свій вибір: у 2020 році краще віддати перевагу клітці! Причому трактування цього візерунка може бути абсолютно будь – так, на показах зустрічається як одинарна тонка клітка з дрібним осередком (чорне пальто з широким коміром від Cerruti 1881, строгі сірі костюми від Alexander McQueen і Dolce & Gabbana, темно-зелений ділове вбрання від Paul Smith, вкорочене коричневе пальто від Nanushka), так і різні варіанти кольорового шотландки і “шахматки”.
Rochas, Kiton, Z Zegna
Найчастіше картатий принт втілюється за допомогою ділових костюмів-двійок – приклади можна подивитися в показах брендів Etro, Todd Шнайдером, а також вищезазначених D&G і Олександра Маккуїна. На другому місці за популярністю – картате пальто (класичного крою, як у Rochas, зухвало-помаранчева модель від Henrik Vibskov, спортивний варіант від Z Zegna, а також пальто всіляких форм і забарвлень від Kiton, White Mountaineering, Rag & Bone, Pigalle, Ovadia & Sons). Ну а любителям картатих сорочок і штанів варто звернути увагу на колекції Officine Generale, Moncler, Perry Ellis і Dsquared2.
Тренд №3: Комбінезон
Daniel W. Fletcher, Y-3, Cerruti 1881
Те, що чоловічі комбінезони раптово вирвалися в топ – справжня несподіванка для багатьох дизайнерів! Проте факт залишається фактом: майже в кожній колекції знайдеться хоча б один стильний “комбез” для представників сильної статі. У той час як жіночі модні комбінезони – в більшості своїй витончені штучки для вечірнього виходу, чоловічі виглядають цілком спортивно. Приклади стильних чорних комбінезонів для повсякденної шкарпетки можна підглянути у Daniel W. Fletcher (приталені і досить облягає модель), Y-3 (“комбез” з капюшоном і абстрактним візерунком) та Cerruti 1881.
3.1 Phillip Lim, Alexander McQueen, Etudes
Деякі бренди запропонували вбрання менш повсякденні і більше викликають, наприклад, світло-сірий комбінезон від 3.1 Phillip Lim, насичено-рожевий від Alexander McQueen і червоний в дрібну чорну абстракцію від Etudes. Ну а якщо сам формат комбінезона здається вам некомфортним і незручним в шкарпетці, придивіться до імітацій комбінезона від популярних брендів – тобто нарядів, у яких низ і верх виготовлені з ідентичних матеріалів і майже зливаються один з одним. Кращі приклади – блискучий футуристичний наряд від Dior Men, димчасто-коричневий “комбез” від Fendi і чорний шовковий костюм від Prada.
Тренд №4: Костюм-трійка
Dolce & Gabbana, Ralph Lauren, Emporio Armani
Навряд чи хтось звинуватить нас у брехні, якщо ми скажемо, що квінтесенцією стилю є чоловічий костюм-трійка. Немає нічого, що краще підкреслило би ділові якості чоловіка і його положення в суспільстві, ніж добре сидить, ретельно підібраний наряд, ідеально відповідний модним течіям! А раз так, то саме час ознайомитися зі стильними новинками від провідних модних будинків – наприклад, з блискучим золотим костюмом-“итальяшкой” від Dolce & Gabbana, класичної сірої “трійкою” від Emporio Armani і вишуканим вбранням від Ralph Lauren, що об’єднав у собі клітку і ніжну велюрову текстуру.
Joseph Abboud, Perry Ellis, Brunello Cucinelli
Кілька шикарних щоденних моделей сірого та бордового кольору представив дизайнер Brunello Cucinelli. Joseph Abboud пропонує поєднувати в одному луці блейзер, жилет і штани різних відтінків і навіть з різним візерунком, або зробити ставку на виражену “мішкуватість” образу і відмовитися від приталених класичних піджаків і брюк у бік моделей-оверсайз. Emporio Armani також не проти “мешковатости” – один з костюмів в останній колекції виглядає так, немов його обирали “на виріст” (або помилилися розміром). Ну а Perry Ellis робить ставку на приталені “трійки” коричневих і бордових тонів.
Тренд №5: Логомания
Dior Men, Valentino, Dolce & Gabbana
Хвалитися негарно? Забудьте! У 2020 році найпрестижнішої брендового річчю вважається та, на якій видніється лого модного дому або ініціали дизайнерів! Зрозуміло, підробленими речами з криво нашитим логотипом хизуватися не варто, але якщо ви можете собі дозволити пару-трійку речей з фірмових магазинів, то постарайтеся вибрати щось, що підтримує тренд на логоманию. Зверніть увагу на останню колекцію Dior Men, чорне пальто з червоним лого від Valentino, а також на добірку свитшотов, штанів, сорочок-поло і пуловерів від Dolce & Gabbana, прикрашених гербами і логотипами.
Iceberg, Dsquared2, Kozaburo
Не скромничає і десятки інших брендів! Щоб зрозуміти це, досить поглянути на червоно-чорну худі від Iceberg, зухвало смугасту майку від Dsquared2 і курточку від Kozaburo. Не менш помітні брендовані написи на пуховики Moncler 7 (Fragment Hiroshi Fujiwara), просторих в’язаних светрах від N. Hoolywood, толстовці GmbH, а також джемперах від Botter, Holiday Boileau і Pigalle. Окремо відзначимо зимову колекцію Y-3, де одна річ об’єднує відразу кілька логотипів – наприклад, сама напис “Y-3” сусідить з брендом Adidas. Вже з чим-чим, але з лого в 2020 році неможливо переборщити!
Тренд №6: Печворк
Balmain, Dior Men, Off-White
Мабуть, це найбільш неоднозначний, але в той же час самий “вистрілив” тренд 2020 року! Печворк – це особливий спосіб створення одягу, при якому одна річ зшивається з тканини різного кольору, матеріалу і навіть з різним візерунком. Хоча в новому сезоні печворк домінує як в жіночій моді, так і в чоловічій, проявляється він абсолютно по-різному. Якщо в жіночому одязі, перевага віддається тканин однієї і тієї ж фактури і кольору, але з різним візерунком, то дизайнери чоловічих речей сміливо експериментують і поєднують непоєднуване – шкіру з джинсою, льон з велюром, а шерсть – з атласом!
Fendi, Oliver Spencer, SSS World Corp
Прикладів на подіумах хоч відбавляй – скажімо, асиметрична курточка з шкіри і деніму від Balmain, класичний костюм з шовковими вставками від Dior Men, а також костюм Off-White, в якому один блейзер немов зшитий з двох різних! Деякі дизайнери вважають за краще строгу симетрію; кращі приклади – комфортна бежево-коричнева кофта від Fendi, “клаптикова” сорочка від Oliver Spencer і викликає “половинчастий” костюм з коричневого і рудого велюру від SSS World Corp. Ну а A-Cold-Wall і Ovadia & Sons представили дитячі та спортивні костюми, зшиті з безлічі різнорозмірних клаптиків.
Тренд №7: В’язана одяг
Valentino, Etudes, N. Hoolywood
Все-таки не варто забувати, що колекції FW 2019-2020 присвячені холодного сезону! Це відбивається і на модних трендах – наприклад, в цей раз на подіумах однозначно лідирують в’язані речі. Вони не тільки зігріють у вогкий зимовий деньок і оточать вас комфортом, але і дозволять забути про ненависної прасування! Зрозуміло, чим більше в’язка – тим краще, а чим довше рукав – тим більш стильною вважається річ. У гонитві за оверсайз-трендами деякі модні будинки досягають ефекту Арлекіно – найкращим прикладом стануть безрозмірні джемпери від N. Hoolywood і Etudes і брендований светр Valentino з ангори.
Prada, Alexander McQueen, Dior Men
Навіть якщо дизайнер не женеться за довжиною рукава, він напевно віддасть перевагу об’ємну річ “на виріст” будь облягаючому одязі. Приклади цього тренда – чорний з бузковим візерунком джемпер-оверсайз від Prada, квітчаста кофта від Dior Men і светр від Alexander McQueen з візерунком, що нагадує гігантську “гусячу лапку”. Не менш цікаві інші светри – з подовженим рукавом від Alyx, з трикутним візерунком від Dolce & Gabbana, у ромбах від Kent & Curwen і Pringle of Scotland, а також спортивна модель від Ralph Lauren. Ну а найбільш комфортні джемпера представлені брендами Rag & Bone, Ovadia & Sons та Moncler.
Тренд №8: Флористика
Joseph Abboud, Etro, Dolce & Gabbana
У 2020 році флористика остаточно перестала бути жіночим візерунком. Тепер вона підкорює дизайнерів, випускають чоловічий одяг! І не варто думати, що піони, ромашки справжньому чоловікові не личить – навпаки, строго дозований флористичний візерунок вдихне в образ нотку екстравагантності і підкреслить, що ви в курсі модних течій та не боїтеся їм слідувати. Найбільш вишукано виглядають ділові костюми з таким принтом – наприклад, від Joseph Abboud (“трійка” з “квітковим” блейзером), Etro (принтованная модель класичного крою) і Dolce & Gabbana (костюм з півоніями на лацканах і брюках).
Prada, Etro, Bode
До речі, Etro не обмежується діловим костюмом і прикрашає квітковим візерунком стильну жовту курточку, Bode оформляють різнокольоровими бутонами сорочку з коротким рукавом, а Prada робить ставку на шикарні рожеві бутони. Alexander McQueen також експериментує з цим трендом, то розкидаючи величезні срібні бутони по поверхні строгих костюмів (темно-бордового і рожевого), то прикрашаючи не менш строгий діловий наряд (чорна в білу смужку) крихітними червоними квітами, акуратно розподіленими по всьому полотну.
Тренд №9: 50 відтінків рожевого
Paul Smith, Alexander McQueen, Todd Snyder
Самий модний колір 2020 року, який знамениті кутюр’є піднесли до небес, напевно припаде до душі багатьом чоловікам! Мова, звичайно ж, йде про… рожевому! Так-так, всі відтінки рожевого в цьому сезоні стануть попаданням в яблучко, головне – не комплексувати і бути відкритим для експериментів. Зрозуміло, ми говоримо не про вырвиглазно-яскравих тонах, які більше підходять лялькам Барбі і п’ятирічним дівчаткам. Будинку моди роблять ставку на “курну троянду”, рожево-персиковий, а також ніжну рожеву пастель. Причому в таких тонах відшивають класичні речі строгого крою та силуету – від блейзерів до пальто.
Feng Chen Wang, Nanushka, Brioni
Дуже вишукано виглядає прикрашена сріблястими бутонами рожевий костюм від Alexander McQueen, строгий піджак з темно-синьою вставкою на комірі від Paul Smith і лаконічне пальто від Todd Snyder. З кольором “пилова роза”, а також легким персиковим подтоном дизайнери сміливо експериментують Brioni (ультрамодний велюровий блейзер), Nanushka (костюм з золотими гудзиками і хусточкою-паші) і Feng Chen Wang (в’язаний джемпер і штани). Також у відтінках рожевого представлені курточка з червоним кантом від Bode, пальто від Acne Studios, халат від Pigalle та речі безлічі інших знаменитих дизайнерів!
Тренд №10: Шарф максі-довжини
Alexander McQueen, Moncler 7, Acne Studios
Якщо взимку 2019 року самим модним аксесуаром вважалися яскраві шкіряні рукавички контрастного кольору (по відношенню до одягу), то в 2020 році пріоритети змінилися. Ні, безумовно, рукавички стануть чудовим доповненням до вашого образу, але тепер домінуючу позицію займають шарфи. І чим довше буде ваш шарф, тим краще! Саме так вважають дизайнери більшості модних будинків – наприклад, картатий чорно-білий шарф від Alexander McQueen досягає литок, смугастий шарф від Moncler 7 (Fragment Hiroshi Fujiwara) спускається до коліна, а “хвости” забавного шарфа від Acne Studios ледь не підмітають підлогу!
Dior Men, Rochas, Valentino
Довжиною до щиколоток” не гребують і інші модні бренди, особливо якщо шарф буде точно підібраний в тон одягу. Так, Dior Men об’єднують шарф екстра-довжини зі строгим костюмом, Rochas “підганяють” під джемпер, Valentino – під світшот-оверсайз, а Alyx – під в’язаний светр із довгим рукавом. Якщо ж ви не хочете ногами плутатися в кінці свого шарфа при ходьбі, придивіться до моделей від інших дизайнерів. Так, найбільш цікаві і стильні шарфи продемонстрували на подіумах бренди Zadig & Voltaire, Mountaineering, Todd Snyder, Robert Geller, Rag & Bone, Pringle of Scotland, Kent & Curwen та інші.