General Motors представила наступну генерацію люксових позашляховиків Yukon 2021 року. За запевненням Дункана Олдреда, вигляді-президента GMC і Global Buick, нові моделі забезпечать клієнтів найбажанішим: підвищеним рівнем функціоналу, універсальністю і найсучаснішими технологічними можливостями.
У перелік передових функцій і технологій Denali можна зарахувати:
- Першу в своєму класі адаптивну підвіску з чотирма вільними кутами, здатну підніматися на 50 мм, значно збільшуючи кліренс.
- Новий дизайн інтер’єру з оновленою центральною консоллю Power Sliding.
- Дев’ять камер, що забезпечують максимальну для даного сегмента обізнаність водія про ситуацію навколо авто.
- Електронну приладову панель у вигляді кольорового дисплея з діагоналлю 15 дюймів, на якій відображається швидкість, параметри безпеки, навігація і багато іншого.
- Найпотужніший серед повнорозмірних позашляховиків двигун V8 з Dynamic Fuel Management, об’ємом 6,2 літра і потужністю 420 л. с. він Поєднується з 10-ступінчастою КП.
- Систему Active Response 4WDTM, що дозволяє відстежувати дорожні умови і підлаштовувати параметри машини для поліпшення зчеплення, керованості і контролю руху.
Пропонуємо детальніше ознайомитися з доступними фото Юкон, розібратися з оснащенням та тех. частиною, а також дізнатися, скільки буде коштувати автомобіль.
Історія GMC Yukon
Випустили перші моделі Yukon в 1992 році. Вони прийшли на зміну Chevrolet Blazer і JIMMY. За минулі 30 років світ побачили 4 генерації Юкон:
- Модель GMT400 з 1992 по 1999 рр.
- GMT800 випускалася з 2000 року протягом 6 років.
- 900 версія з 6 по 13 рр.
- GMTK2XX випускається з 2014 року і по сей день.
У січні 2020 року General Motors представила 5 покоління під кодовим ім’ям GMTT1XX. Прем’єра проходила в Чикаго. Люксовий позашляховик не просто значно допрацювали. Створили дві нові версії автомобіля:
- AT4 – позашляховик.
- Denali – преміум.
Після виходу на ринок цих модифікацій виробники обіцяють випустити ще одну. Вона повинна бути довше і мати приставкою XL.
Інтер’єр
GMC Yukon відрізняється високоякісним і дорогим салоном. В ньому з’явиться:
- Вдосконалений кермо з великим переліком клавіш.
- Місткий і регульований відділ між сидіннями першого ряду.
- Розважальна система для пасажирів з моніторами за 12.6 дюймів.
- Панорамний скляний дах.
- Настроювані сидіння з шкіряними чохлами.
Оформлення Denali і AT4 буде значно відрізнятися. Преміум збірка оснащена інтегрованої панеллю екрана, а також цифровий приладовою дошкою, а у позашляховик вбудований 10-дюймовий сенсорний дисплей і аналогові прилади.
За рахунок збільшення колісної бази на 127 мм і загальної довжини на 155 мм, нове покоління Yukon 2021 року випуску зможе порадувати просторим салоном, багажником і додатковими відділеннями під ручну поклажу. У другому ряду місце для ніг збільшилася на 41 %. Багажний відділ у Denali і AT4 становить 722 літра в трирядної модифікації, а також 3480 літрів у звичайної. Подовжений XL навіть з трьома рядами здивує простором для речей, об’ємом 1164 л. А максимально можливий розмір багажника – 4097 л. Це на 66 % більше, ніж у нинішньої версії. Доступ до вантажного простору став зручніше за рахунок того, що в обох модифікаціях зробили більш низький і рівний підлога в багажнику.
Доступ до третього ряду в обох версіях став легше. Комфортний вхід і вихід здійснюють нові висувні крісла другого ряду. Тепер вони ковзають на 5,5 дюймів.
GMC Yukon Denali 2021 модельного року мають ексклюзивним інтер’єром. Вже заявлено чотири колірні схеми, кожна з яких володіє індивідуальними рисами. Шкіряні деталі вирізаються і зшиваються вручну. У дизайні використовуються дерев’яні елементи з природною текстурою і зовнішнім виглядом.
Першокласний інтер’єр Юкона оснащується унікальною розсувний центральною консоллю Power Sliding. Бокс для зберігання між сидіннями першого ряду може зрушуватися на 10 дюймів тому, забезпечуючи великий простір і дозволяючи організовувати оточення під свої потреби. Коли консоль зрушена з’являється зайвий простір під сумку, гаманець, телефон. Під основним ящиком є прихований відділ, призначений для важливих документів або інших об’єктів, які необхідно зберігати в максимальній безпеці.
Зовнішні особливості дизайну
GMC Юкон багато в чому надихався Chevrolet Tahoe, вбираючи в себе кращі риси і технології, але комплектуючи їх у більш статусну «обгортку». Екстер’єр базується на таких аспектах, як:
- Запозичені у новій Sierra елементи передньої частини автомобіля.
- Світлодіодна оптика форми «С» зі вбудованими денними ходовими вогнями.
- Задня оптика вертикальна, заходить на двері багажника.
- Радіаторна решітка Гальвано для Деналі, покрита хромом.
- Задня нахилена стійка.
- Зручні кріплення для швидкої установки додаткового багажного відділення на даху.
- Задній бампер лаконічний і стриманий.
- Колісні диски з заводу укомплектовують якісними шинами Goodyear.
Версія Denali прикрашена великою кількістю хромованих деталей. Новий кузов GMC Yukon AT4 більшою мірою матовий, але у нього збільшені кути з’їзду/виїзду. Вони підвищують прохідність в умовах бездоріжжя.
AT4 відмінно підходить для бурхливих пригод. Він має унікальну передню панель, яка підтримує позашляхові здібності і виглядає відповідно. Yukon AT4 дозволяє долати різні висоти, а адаптивна підвіска здатна подолати 32 градусний кут під’їзду.
Особливості технічного оснащення
Нова база T1XX вплинула на збільшення Юкон в габаритах. Розміри різних варіантів покоління:
Показники | XL | Denali | AT4 |
Довжина, мм | 5720 | 5334 | 5334 |
Висота, мм | 1890 | 1958 | 1890 |
Ширина, мм | 2045 | 2045 | 2045 |
Колісна база, мм | 3406 | 3071 | 3071 |
Найцікавіші технічні характеристики авто на фото не розглянути. Моделі 5-го покоління збираються випускати повнопривідними і задньопривідним. Нововведення приємно здивують покупців базової складання незалежною задньою підвіскою. Серед опціональних варіантів є незвичайні пневматичні шасі Air Ride, в яких регулюються діапазони, а також двошвидкісна роздавальна коробка з можливістю блокування заднього диференціала eLSD.
Любителі GMC Yukon зможуть вибрати один з трьох двигунів. Найпотужніший у своєму сегменті мотор V8 об’ємом 6.2 літра володіє потужністю 420 коней. Стандартним мотором виявився абсолютно новий 5.3 L V8 на 360 к. с. Обидва варіанти оснащуються технологією Dynamic Fuel Management, яка оптимізує ефективність і потужність двигуна за рахунок управління циліндрами. В залежності від потреб запускається від 2 до 8 з них.
Ще одна можлива комплектація – турбодизельний двигун на 3 літри. Він розроблявся під впливом інших дизелів Duramax, які використовувалися в Sierra і Canyon.
У комплекті з кожним з моторів йде 10-ступенева АКПП і кнопковий селектор GMC Precision Electronic Shift. Серед усіх повнорозмірних позашляховиків Юкон повинні зробити найекономічнішим варіантом.
Нове покоління вражає технічними характеристиками і сучасними опціями. Рівень безпеки як для водія, так і для пасажирів значно підвищився. Інноваційні електронні помічники дозволяють легко виконувати складні маневри, в тому числі з причепом або трейлером. Також автомобілі оснастять іншими цікавими технологіями.
- Системою моніторингу стану вузлів машини.
- Автопілотом.
- Автопарковщиком.
- Круговим оглядом.
Початок продажів і вартість
Виробляються нові GMC Yukon у місті Арлінгтон, що розташований в Штатах. Новинка готуватися до виходу влітку 2020 року, але тільки в автосалонах США. У Росії дата виходу 5 покоління поки невідома, тому можна припустити, що продавати його у нас не буде зовсім.
Вартість перевищить ціну минулого покоління. Хоч підсумкові значення виробник не озвучив, очікувана ціна в діапазоні від 51 до 69 тисяч доларів.